نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

ال‌کلاسیکو با طعم قهرمانی| تقابل مسی و کروس در دی‌استفانو!

  • کد خبر: ۶۳۵۳۳
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
  • ۱
ال‌کلاسیکو با طعم قهرمانی| تقابل مسی و کروس در دی‌استفانو!
«رئال» و «بارسا» امشب حساس‌ترین بازی هفته سی‌ام لالیگا را برگزار خواهند کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ رئال‌مادرید و بارسلونا در‌حالی از ساعت‌۲۳:۳۰ امشب از سری مسابقات هفته سی‌ام لالیگا و در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت که این جدال حساس می‌تواند نقش مهمی را در رقابت قهرمانی این فصل ایفا کند. در‌حالی‌که تا همین چند هفته پیش اتلتیکو‌مادرید اختلاف زیادی در صدر جدول ایجاد کرده بود، اما چند نتیجه ضعیف این تیم باعث شد که اکنون بارسلونا در فاصله یک‌امتیازی آن‌ها قرار بگیرد.
 
همچنین رئال‌مادرید با ۲ امتیاز کمتر نسبت به بارسا، رده سوم جدول را به خود اختصاص داده؛ همه مسائلی که باعث شده است ال‌کلاسیکوی امشب از حساسیت زیادی برخوردار باشد. رئال‌مادرید و بارسلونا در‌حالی به دومین ال‌کلاسیکوی فصل رسیدند که هر‌دوی آن‌ها نگران پایان‌دادن فصل بدون کسب جام هستند. این ۲ تیم فردا برای فتح لالیگا رقابت خواهند کرد و در انتظار به‌مشکل‌خوردن اتلتیکو باقی خواهند ماند. همچنین به‌جز لالیگا یکی از تیم‌ها در لیگ قهرمانان و دیگری در کوپا دل‌ری نیز حضور دارند و برای کسب دوگانه تلاش می‌کنند.

«دی‌استفانو» برای اولین‌بار میزبان ال‌کلاسیکو شد

برای اولین‌بار دیدار ال‌کلاسیکو در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو برگزار خواهد شد. ال‌کلاسیکوی حساس امشب در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو، یکی از زمین‌های تمرینی کمپ والدیباس، برگزار خواهد شد. دی‌استفانو دوازدهمین ورزشگاهی لقب خواهد گرفت که میزبان دیدار‌های ال‌کلاسیکو بوده است. اولین‌بار ال‌کلاسیکو در سال‌۱۹۰۲ و در Hipódromo de la Castellana مادرید برگزار شد؛ محلی که بیشتر برای مسابقات اتومبیل‌رانی مورد‌استفاده قرار می‌گرفت. این تنها‌ال‌کلاسیکوی رسمی است که در آنجا برگزار شده، در‌حالی‌که ۲۴۴ مسابقه دیگر بین ورزشگاه‌های سانتیاگو‌برنابئو (۹۸)، نیوکمپ (۸۸)، لس‌کورتس (۳۰)، چامارتین (۱۷)، مستایا (۳)، اودانل (۳)، وندامتروپولیتانو (۲)، ولودرام پارک (۱)، ویسنته کالدرون (۱) و لا‌روماردا (۱) تقسیم شده است.

«میلیتائو»، ریسک بزرگ زیدان

سرمربی رئال‌مادرید بازیکنی را مأمور مهار ابرستاره بارسلونا کرده که اولین ال‌کلاسیکوی خود را تجربه می‌کند. سایت «ABC» اسپانیا در تحلیل این بازی نوشت: زیدان، سرمربی رئال‌مادرید، در این بازی برنامه مشخصی برای خنثی‌کردن لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا دارد. مهره باز‌دارنده مسی در این بازی ادر میلیتائو، مدافع برزیلی خواهد بود. میلیتائو اولین بازی ال‌کلاسیکو را فردا تجربه می‌کند؛ ولی عملکرد درخشان این مدافع بیست‌وسه‌ساله در بازی هفته اخیر با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا زیدان را مجاب کرده تا از او در پستی سرنوشت‌ساز استفاده کند.
 
سرمربی فرانسوی ریسک زیادی کرده که مأمور مهار مسی را بازیکنی بی‌تجربه قرار داده است. این بازی علاوه بر حساسیت ال‌کلاسیکو‌بودنش برای قهرمانی در لالیگا نیز سرنوشت‌ساز است. اتلتیکو اکنون با ۶۶‌امتیاز صدرنشین است. بارسلونا با ۶۵‌امتیاز دوم و رئال با ۶۳‌امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. به‌همین‌خاطر برنده این بازی می‌تواند در آینده قهرمانی‌اش را در لالیگا مسجل کند.

مسی در فکر شکستن طلسم CR۷

لیونل مسی در این فصل از رقابت‌های لالیگا ۲۳ گل به ثمر رسانده و مصمم است که در دیدار هفته‌۳۰ مقابل رئال‌مادرید تعداد گل‌های خود را افزایش دهد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا، در هیچ‌کدام از ۶ بازی اخیر مقابل رئال‌مادرید موفق به گل‌زنی یا حتی ارسال پاس گل نشده است و این اتفاق درست بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال‌مادرید در سال‌۲۰۱۸ رخ داده و به طلسم کریستیانو مشهور شده است. به‌گزارش مارکا، در‌حقیقت آخرین گل مسی مقابل رئال‌مادرید به بازی هفته ۳۶ رقابت‌های لالیگا ۲۰۱۷/۱۸ بر‌می‌گردد که بازی در نیوکمپ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. لیونل مسی که در ۲۷ بازی نخست مقابل رئال‌مادرید ۲۱ گل به ثمر رسانده بود، در ۱۷ بازی اخیر فقط ۵ گل به ثمر رسانده است. ستاره آرژانتینی امیدوار است که این روند ناکامی در دیدار روز شنبه شکسته شود و عملکرد خوب او در سال جدید ادامه داشته باشد.

داور ا‌ل‌کلاسیکو مصدوم شد

داور ال‌کلاسیکو یک روز به برگزاری مسابقه مصدوم شد. روز پنجشنبه سرانجام پس از گمانه‌زنی‌های بسیار، کمیته داوران فوتبال اسپانیا متئو لاهوس را به‌عنوان داور ال‌کلاسیکو معرفی کرد. سوتو گرادو نیز قرار شد داور وی‌ای آر باشد. لاهوس چهارشنبه‌شب دیدار بایرن‌مونیخ و پی‌اس‌جی در دور رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان را سوت زد و ظهر دیروز اعلام شد که به‌دلیل مصدومیت قادر به قضاوت ال‌کلاسیکو نخواهد بود!

بعد از این اتفاق، کمیته داوران فوتبال اسپانیا خیل مانسانو را به‌عنوان داور جدید ال‌کلاسیکو معرفی کرد. مانسانو در میان اهالی بارسلونا داور محبوبی نیست و معمولا قضاوت‌های او برای بارسا حاشیه‌هایی به دنبال داشته است. جالب اینکه پیش از انتخاب لاهوس، از دی‌بروگوس و مونوئرا‌مونته‌رو به‌عنوان داوران احتمالی این بازی حساس نام برده شده بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شیخ‌علی‌غلامیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
0
0
عالی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->